Sterylizacja i hormony

jak sobie radzicie z...

Moderator: modRUSki

Awatar użytkownika
Thilnen
Kontaktowanie:

Sterylizacja i hormony

Postautor: Thilnen » sobota, 26 marca 2005, 12:57

Mam takie pytanie do wszystkich - czy sterylizacja wpływa jakoś na charakter kotki? Wiem, że w przypadku kocurów kastracja sporo zmienia. Dlatego właśnie rozważam użycia np. hormonów zamiast sterylizacji - ale czy ta metoda też nie w-pływa na zachowanie kocicy? Pomóżcie...
Poza Czasem - Wrota do świata wyobraźni.
www.pozaczasem.menhir.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
bluecats
BLUE-BIS*PL
Kontaktowanie:

Postautor: bluecats » sobota, 26 marca 2005, 15:11

nie mam doświadczenia, ale z opowieści hodowców i niektorych wetów, chyba lepsza jest sterylizacja niz hormony.
czasem hormonami można kotu więcej szkody zrobić niż pożytku, moja siostra ma w domu kastratkę NFO i nie wiele zmieniło się po jej sterylizacji - może zrobiła się bardziej przymilna
Mojej szczęście w kolorze Blue

Awatar użytkownika
Oakhallow
Kontaktowanie:

Postautor: Oakhallow » niedziela, 27 marca 2005, 13:18

Zaraz po operacji Paksa byla bardzo przytulasnia. Przynajmniej dokad nosila kubrak. A po zdjeciu.... istny szatan wcielony. Przez chwile myslalem, ze mi jej aktywnosc sie wzmogla a nie zmalala. Choc teraz troche sie wycisza i mam nadzieje ze ta tendencja sie utrzyma.
Z tego co czytalem sterylizacja nie wplywa na uklad hormonalny u kotek, tak tez mi mowil wet, bo chcialem jeszcze poczekac zeby zakonczyl sie rozwoj.
Oakhallow

Obrazek

Awatar użytkownika
Poison
GALATHILION*PL

Postautor: Poison » wtorek, 29 marca 2005, 09:27

Moja Nelusia jest teraz bardziej przymilna, faktycznie po zdjęciu kubraczka około tydzień była małym diabełkiem, ale tak kot odreagowuje stres kubraczkowy.
Teraz tylko ma dużo większy apetyt i dlatego przeszłyśmy na karmę light.
Obrazek

diunak

sterylizacja - nasz pierwszy post na forum

Postautor: diunak » czwartek, 7 kwietnia 2005, 09:04

witam wszystkich,