Zakupy w animalia.pl

jak sobie radzicie z...

Moderator: modRUSki

Awatar użytkownika
Oakhallow
Posty: 344
Rejestracja: poniedziałek, 19 lipca 2004, 11:19
Lokalizacja: Warszawa Gocław
Kontaktowanie:

Zakupy w animalia.pl

Postautor: Oakhallow » piątek, 3 września 2004, 21:35

Wlasnie kilka minut temu odebralem swoje pierwsze zamowienie z animalia.pl. I jestem wdzieczny koledze Remkeyowi ze mnie namowil na zakupy tam. No moze mogli jeden dzien sie pospieszyc ale generalni pelna kultura i wszystko jak chcialem.
Paksa tez jest zachwycona. Dostala od firmy dzwoniaca kulke. Ale najbardziej przypadla jej do gustu pasta Calo-Pet.
Nastepne zamowienie tez napewno tam.
Oakhallow

Obrazek

Ambra
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek, 23 sierpnia 2004, 09:32
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Ambra » piątek, 3 września 2004, 21:49

pamiętam ze niedawno tez zywo sie interesowalam zakupami on line, zdecydowalam sie na animalie, az na forum koty.pl przeczytala, ze kilka osob mialo nieciekawe doswiadczenia z nimi. Krązyly tam sluchym, ze karmy sa przepakowywane i przeterminowane. Nie wiem na ile w tym prawdy, moze tyle ile doswiadczen:)

Awatar użytkownika
remkey
REMKEY*PL
Posty: 986
Rejestracja: piątek, 19 marca 2004, 13:17
Lokalizacja: warszawa słodowiec
Kontaktowanie:

Postautor: remkey » piątek, 3 września 2004, 23:40

Nidgy nie zdarzyło mi się dostać od nich niczego przeterminowanego czy nie oryginalnie zapakowanego.
Wiem, że na tamtym forum są ludzie, dla których animalia jest konkurencją. I bardzo fajnie. Konkurencja jest fajna. Ale tylko wtedy, kiedy jest uczciwa. (Vide: wątek o karmach RC)... 8-)

Disclaimer: nie jestem osobą w jakikolwiek inny sposób związany z serwisem www.animalia.pl niż relacja: klient <--> sprzedawca. :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Oakhallow
Posty: 344
Rejestracja: poniedziałek, 19 lipca 2004, 11:19
Lokalizacja: Warszawa Gocław
Kontaktowanie:

Postautor: Oakhallow » niedziela, 5 września 2004, 20:38

Remkey trafil dokladnie w sedno problemu. W Polsce nie walczy sie z konukrencja podnoszac atrakcyjnosc swojej oferty bo to wymaga zbyt wiele wysilku, latwiej wejsc na forum i napisac: karma przepakowana w animalii, wycieczka z biura X byla do d... (plaza kamienista, zarcie okropne) itp itd.
A w internecie jest najlatwiej o taka antyreklame bo przede wszytkim anonimowo.
Trzeba po prostu miec swoje doswiadczenie lub polegac na opinii sprawdzonych towarzyszy, takich jak ludzie z klubu na przyklad.
Oakhallow



Obrazek

Awatar użytkownika
Thilnen
Posty: 88
Rejestracja: czwartek, 2 grudnia 2004, 11:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Thilnen » wtorek, 14 grudnia 2004, 13:51

Ja zamówiłam w Animalii sporo rzeczy dla mojego nowego kotka w niedzielę wieczorem, a w poniedziałek wieczorem zamówienie już u mnie było. Wszystko było tak, jak chciałam, oprócz puszki Iamsa, który skończył się w hurtowni. Obsługa miła, szybka i solidna. Polecam :)
Poza Czasem - Wrota do świata wyobraźni.
www.pozaczasem.menhir.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Mika
Posty: 40
Rejestracja: czwartek, 30 września 2004, 14:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Mika » wtorek, 14 grudnia 2004, 15:12

W takim razie ja jeszcze dolacze sie do pochwal dla animalii. Zamawialam juz raz u nich karmy i gadzety, calosc bez zarzutu - od przyjemnej obslugi (warszawski kurier za 5 zl to doskonale rozwiazanie dla stolecznych klientow), po jakosc towaru, szybkosc i ceny. A teraz za rada Remkeya poprosilam ich o wystawienie przysmaku dla mlodych kotow i jeszcze tego samego dnia produkt ten pojawil sie w ofercie sklepu (a do mnie niebawem trafi z innymi kocimi prezentami pod choinke ;) .

Pozdrawiam,
Mika
Obrazek

Awatar użytkownika
bluecats
BLUE-BIS*PL
Posty: 2180
Rejestracja: piątek, 19 marca 2004, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: bluecats » wtorek, 14 grudnia 2004, 15:47

Ja równiez jestem BARDZO zadowolona,
szczególnie podoba mi się opcja moderowania zakupów - dla mnie sklerotyczki to zbawienie :)
Mojej szczęście w kolorze Blue

Awatar użytkownika
tunturi
Posty: 277
Rejestracja: piątek, 3 grudnia 2004, 16:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: tunturi » wtorek, 14 grudnia 2004, 16:06

To ja tez dolacze sie do ochow i achow, a co ;-) Podobaja mi sie niskie ceny w animalii i warszawski transport za 5 zl (u mnie trzeba wtaszczyc te kilogramy karmy i zwirku na III pietro), a i kota jest zadowolona z bonusowych myszek. Choc przyznaje, ze moj pierwszy email do nich o kuwete Bella, ktorej nie znalazlam na stronie, przepadl bez wiesci, wiec tamte zakupy zrobilam w krakowskim karusku.

Awatar użytkownika
Mariejo
Posty: 734
Rejestracja: sobota, 20 marca 2004, 20:49
Lokalizacja: Poznan

Postautor: Mariejo » wtorek, 14 grudnia 2004, 17:31

Nadal bede robila zakupy w Gordonie w Poznaniu, przywoza mi wszystko do domu. Jestem starsza pania i mam swoje przyzwyczajenia.
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
monika
Posty: 15
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2004, 15:50
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontaktowanie:

Postautor: monika » wtorek, 14 grudnia 2004, 18:54

Jak wszyscy to ja też - Animalia jest OK. Zarówno serwis jak i rozwój bez zarzutów. Korespondencja mailowa w moim przypadku nie zaginęła, a nawet jeszcze pogadałam sobie z nimi. Jak nie było produktu to coś zastępczego dadzą albo produkt czeka do następnego zamówienia. Naprawdę zakupy w Animali są super.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Oakhallow
Posty: 344
Rejestracja: poniedziałek, 19 lipca 2004, 11:19
Lokalizacja: Warszawa Gocław
Kontaktowanie:

Postautor: Oakhallow » piątek, 24 grudnia 2004, 15:23

Zamowienie zlozone do poludnia, oplacone karta, wieczorem w domu. Szybkosc godna podziwu.

Ale niestety musze dodać łyżkę dziegciu to tego dzbanka miodu.

Otoz jednak animalie trzeba dokladnie kontrolowac przy odbieraniu zamowienia. Niestety sklep wychodzi z założenia, że jeśli klient zamawia jakąś rzecz, to po prostu jest mu ona potrzebna, a nie ma wiekszego znaczenia jakiej będzie firmy, koloru, kształtu.
Ĺťeby nie być gołosłownym już podaję przykład.
Swego czasu zamówiłem w animalii łopatkę do kuwety. Przywieźli razem z kuwetą. Kuwete wywiozłem z łopatkądo rodziców i zaczęły się schody, bo łopatka w ogóle nie nadawała się do żwirku, zresztą mało do czego by się nadawała. 2 miechy jakoś się przemęczyłem i oto robiąc kolejne zamówienie we wtorek miniony, zobaczyłem łopatki Ferplasta, takie jaką już mam i jest świetna. Coś mnie tknęło i sprawdziłem historie swoich zamówień i okazało się, że wtedy też zamawiałem Ferplasta. Nawet u rodziców mi sprawdzali czy to aby jednak na pewno nie ferplast i na 100% nie. Wniosek: animalia przywiozła mi chłam , ale moja wina, nie sprawdziłem. Zamówiełem drugi raz. Jak wspomniałem wyrobili się w jeden dzień. Paczkę odbierała najlepsza z żon, ale była uczulona na łopatkę i sprawdziła. Też nie przywieźli Ferplasta. Ale o ile tamta słuzy nie tyle za sitko co jako łopata, to ta nie wiem do jakiego żwirku była zrobiona. chyba o gramatuże brykietu do grilla, bo nic mniejszego by się nie zatrzymało. Pani przywożąca zamówienie rozkosznie stwierdziła, że chyba chodziło mi przecież o łopatkę..... Otóż nie chodziło mi o łopatkę, ale o łopatkę Ferplastu, których nie mają i nie wiadomo kiedy będą mieli.
Nie jestem zły, że przywieźli co innego, ale mam pretensje o to że nie poinformowali na miejscu, że jest inny skład zamówienia. Bo gdyby najlepsza z żon nie sprawdziła, znowu byśmy dostali chłam. Tak więc podejście do klienta zerowe. Jak dla mnie to dobry sklep do zakupu karmy. Choć cały czas czekam na ekspertyzę z Hillsa, czy w worku była na 100% karma ich produkcji.
Oakhallow



Obrazek

Awatar użytkownika
Oakhallow
Posty: 344
Rejestracja: poniedziałek, 19 lipca 2004, 11:19
Lokalizacja: Warszawa Gocław
Kontaktowanie:

Postautor: Oakhallow » wtorek, 25 stycznia 2005, 23:08

No i chyba ostatecznie stracą klienta. Zamówienie, przyznaję niemałe, i znowu nie do końca zrealizowane. Nibydostałem wszystkie produkty, ale... kocimiętka innej firmy, pasta miała być w wersji normalnej - dostałem wersję extra. Cenowo oczywoście nie poniosłem strat, ale wkurza mnie, że ktoś gdzieś uzurpuje sobie prawo do decydowania za mnie i stawiania mnie przed faktem dokonanym. Jeśli już to chyba tylko karmę będę tam zamawiał i repelent Bephara, bo jest taniej i nie da się nic sp....ć. (choć na pewno się da). Co do innych rzeczy to wolę jednak tradycyjny sklep zoologiczny.
Oakhallow



Obrazek

Awatar użytkownika
bluecats
BLUE-BIS*PL
Posty: 2180
Rejestracja: piątek, 19 marca 2004, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: bluecats » czwartek, 27 stycznia 2005, 16:32

ja żadnych - nie miłych doświadczeń nie miałam ( ostatnio wręcz przeciwnie - ja nawaliłam , jako klient- ale było bezproblemowo )
Okhallow - na wersje extra w tej samej cenie bym nue narzekała :),
co innego oczywiście inna firma kocimiętki :?
Mojej szczęście w kolorze Blue

Awatar użytkownika
Oakhallow
Posty: 344
Rejestracja: poniedziałek, 19 lipca 2004, 11:19
Lokalizacja: Warszawa Gocław
Kontaktowanie:

Postautor: Oakhallow » piątek, 28 stycznia 2005, 00:20

Na wersję ekstra to może bym i nie narzekał, gdyby nie fakt, że podawanie ekstra eliminuje podawanie innych smakołyków z tym samym składnikiem. A co do kocimiętki to teraz nie wiem czy Paks jest niewrażliwa, czy produkt do d..., bo dostałem Trixie a zamawiałem Cats Health.
Oakhallow



Obrazek

Awatar użytkownika
tunturi
Posty: 277
Rejestracja: piątek, 3 grudnia 2004, 16:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: tunturi » piątek, 28 stycznia 2005, 01:57

Ja miałam podobny przypadek jak Oakhallow, wprawdzie z produktem tak błahym jak futrzane myszy, no ale zamiast dużej myszy dostałam dwie małe. I dziwi mnie to, że w animalii jeżeli czegoś nie mają na stanie (tak sądzę), dają bez słowa do co innego, bo co by im szkodziło zadzwonić, albo lepiej, bo za darmo, napisać maila, czy klient zgadza się na wymianę, a może się obejdzie, a może woli poczekać. Przy płaceniu przy odbiorze w ogóle nie widzę problemu.

Oakhallow, a jak Hills, okazał się Hillsem?


Wróć do „hodowla”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość