Znaleziono 132 wyniki

autor: Marianna
niedziela, 13 lutego 2005, 22:33
Forum: hodowla
Temat: Wielkość: czy liczebność miotu ma wpływ?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 733

Wielkość: czy liczebność miotu ma wpływ?

Moja Hebelka dostała od sędziego Ad de Bruijn notkę w 'TYP' która jest okropnie nieczytelna, ale mam wrażenie, że głosi 'męskie proporcje ciała'. Oczywiście może to być cokolwiek innego, bo bazgroły są to pierwszorzędne, ale hebe rzeczywiście na tle pozostałych panienek w 09 jest dużą kocicą i zaczę...
autor: Marianna
sobota, 12 lutego 2005, 21:17
Forum: hodowla
Temat: Kot a ultradźwięki
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1568

Moja mama u siebie w spialni używa takiego nawilżacza a to właśnie jej łóżko jest ulubionym legowiskiem Hebe. Sądzę więc, że nie robi jej to różnicy.

Jeszcze pójdę sprawdzić, czy może po prostu gdu nawilżacz jest włączony Hebelka się wynosi do innego pokoju, ale chyba nie...
autor: Marianna
sobota, 12 lutego 2005, 21:10
Forum: towarzyskie
Temat: po pierwszym dniu
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1089

po pierwszym dniu

..... za jakie kocie grzechy, ah za jakie grzechy zmuszam swoja kicię do takich męczarni, o ja wredna i okrutna... serca nie mam, litości.. I wy też :P


Serio, jeszcze tylko jutro i nigdy więcej! :zly:

ps. bluecats, dzięki za wsparcie :luv1:
autor: Marianna
czwartek, 10 lutego 2005, 18:54
Forum: hodowla
Temat: Poważna sprawa
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 812

Heh, a w opisie ras Galathilionu nie ma rasy RUS. Niefajnie, niefajnie :)
autor: Marianna
czwartek, 10 lutego 2005, 13:25
Forum: hodowla
Temat: Wystawa RUS !!! Warszawa, 13-02-2005
Odpowiedzi: 101
Odsłony: 6298

A ja wlasnie zasiadam do szycia firaneczek ;) Folia i mala kuweta juz kupione. Dzis idziemy z Hebe na manicure i przegląd ;)

O, to mam przy okazji pytanie:
wymiary podwojnej klatki to 140/70/60 ?
autor: Marianna
czwartek, 3 lutego 2005, 04:14
Forum: hodowla
Temat: OT: koty bengalskie/abisyńskie
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1476

Mam kolejne pytanie OT :D
Jaka to rasa:
http://vitez.ceron.pl/galerie/koty/wyst ... age26.html
??
Czy to po prostu jedna z odmian barwnych abisyna?
autor: Marianna
wtorek, 1 lutego 2005, 18:42
Forum: hodowla
Temat: Przywiązanie do karmy
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 2478

Ja to znając proces produkcyjny wędlin, a byłem kilka razy w masarni i to niejednej, łącznie z Morlinami, to sam nie jadam już wędlin, a co dopiero dawać je kotu... No nie, jednak uważam, że lepsze kąski będę jadła ja, a nie kicia. Bez przesadyzmu haha :) Moi drodzy, życie to choroba śmiertelna, ni...
autor: Marianna
wtorek, 1 lutego 2005, 18:22
Forum: hodowla
Temat: Przywiązanie do karmy
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 2478

Kasiula pisze:słowa "niemowlęta" itp. zastąp słowem kotki... :)


A skąd pewność, że niemowlęta ludzkie i koty mają taki sam układ enzymatyczny? Tzn. skąd pewność, że nie mają enzymu chroniącego przed utlenieniem hemoglobiny (nazywa sie toto reduktaza hemiglobinowa) ?
Ja nie wiem, pytam - nie czepiam się.
autor: Marianna
wtorek, 1 lutego 2005, 18:14
Forum: hodowla
Temat: OT: koty bengalskie/abisyńskie
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1476

Moge, ale nie tego - domownicy mowia: "chcemy kota od dziecka' - a nie 4 letniego, jak ten kocur. No i troche to rozumiem, bo przeciez wychowujac od dziecka jest jednak inaczej. No i kociaczki sa urocze
autor: Marianna
wtorek, 1 lutego 2005, 15:41
Forum: hodowla
Temat: Przywiązanie do karmy
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 2478

Uważam, że dobre jest urozmaicanie diety, ale chyba generalnie trzymam sie RC - tyle, ze zmieniam rodzaje karmy - czasem Indoor, czasem Outdoor, czasem Exigent a czasem Oral Care . Poza tym Hebe lubi czasem skubnac suchego/mokrego Whiskasa albo jakiegos lakocia kociego. Z tego, co zauwazylam to inne...
autor: Marianna
wtorek, 1 lutego 2005, 15:34
Forum: hodowla
Temat: OT: koty bengalskie/abisyńskie
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1476

Czytałem, że abisyny nie poruszają się na poziomie parteru w mieszkaniu. Abisyna przeważnie "zauważa" się w locie, pomiędzy meblami i zasłonkami. No, to tak jak moja Hebe :) moglyby sobie razem polatac ;] Wasze koty tez swiruja? moze to przez uwolnione od pigul hormony i samce spacerujace za oknem ...
autor: Marianna
wtorek, 1 lutego 2005, 13:12
Forum: hodowla
Temat: OT: koty bengalskie/abisyńskie
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1476

Juz do tej pani od ABY napisalam. Dostalam bardzo mila i wyczerpujaca odpowiedz, nastepnie ja opisalam jej co niego, by wiedziala na co kot moze u mnie liczyc.., wszystko cacy - po czym moja rodzicielka najdrozsza, z ktora mieszkam, powiedziala, ze ona to tak bardzo by chciala miec w domu znow dziec...
autor: Marianna
poniedziałek, 31 stycznia 2005, 14:54
Forum: towarzyskie
Temat: Klubowe naklejki na autka
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1201

Zawsze zazdroscilam nurkom ich naklejek (btw - dlugo myslalam, ze to nie nurkowie tylko tanczacy ludzie w spodniach-dzownach!!! hahaha)

Super pomysl. :)
autor: Marianna
piątek, 28 stycznia 2005, 17:37
Forum: hodowla
Temat: tęczowy most
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 714

A fu fuu fuuuu, co za paskudny wyciskacz lez, a fuuuu No ja nie moge, czy moze ktos mi zakrecic kranik w oczach? Wrrrr, nieznosze takich sentymentalnych potworkow, bo zawsze mi udowadniaja, ze jednak jestem ckliwa ;] hihihi a poza tym na koncowym rysunku nie bylo krolika i ja sie tak nie bawie!
autor: Marianna
czwartek, 27 stycznia 2005, 14:58
Forum: hodowla
Temat: Hodowanie samcow
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 969

Ale czy to jest zapach identyczny z zapachem samcow?

Ale ten swiat dziwny, hihih :o

Wyszukiwanie zaawansowane